svar till jultomten/kan inte sova.

Jaa, jultomten. Jag har börjat blogga igen. Eller typ inte .. för jag skriver inte om min dag. Jag bara skriver för att skriva typ? Tycker det är roligare.

Iaf, halloj! Jag kan inte sova, fast jag borde.
Godnatt ............ skoja bara, haha!
Nä, jag skulle faktiskt berätta att jag och Cynthia satt och kollade på klänningar på internet idag. Och jag hittade såååååå himla vackra klänningar som man kan ha till balen. Jag har ju bal .... oom sju månader!? lite kul hehe, jag tänkte iaf kolla lite till sen ska jag börja bestämma mig vad jag ska köpa. Lite tidigt jag vet, men tro mig .... det kommer att ta tid för mig att bestämma vilken jag vill ha. Så jag kommer nog beställa den en eller två månader innan balen.
Det va typ det jag ville skriva, bra och veta va?
Godnatt! påriktigt den här gången :)´


för att vi är så söta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0